ben tam bir hafta önce bu durumdan dolayı bebeğimi erkenden kucağıma aldım :) sabah uyandığımda pijamam baya sırılsıklamdı ilk başta anlayamadım tuvalete oturup kalktığım da kontrol edemediğim şekilde baya fazla su aktı gitti ve asla kesilmedi benim sık sık ve fazla geliyordu suyum eğer en ufak bile su olabilir mi şüpheniz varsa doktorunuzla iletişime geçin derim sancım yoktu 8’de uyandığımda farkettim 14:14’de bebeğimi kucakladım