aycn_aycn00 Kızlar altinkoza yada algomedde doktor onerisi yapabilirmisiniz yada sezeryan olanlar bebegini kucagina alanlar hastane ortami hemsireler doktor sureci nasildi. Bilgi verirseniz sevinirim
okk aycn_aycn00 altınkoza da Haluk ballı iyi bir doktor. 2023 de orada doğum yaptım gayet herkes cok ilgiliydi bebege karsıda bana karsıda. 2025 haziranda yine orada doğum yapacagım yine aynı doktor. Doktorumdan cok memnunum güler yüzlü efendi bilgili aklındaki tüm soruları cevaplıyor her zaman ulasabiliyorsun
aycn_aycn00 okk benimde haziran sonu temmuz basi. adanada istiyorum dogumumu altinkozayi bu doktoruda cok duydum
aycn_aycn00 Yaren-kayranik bende suan 7. Ayimdayim dogumu bu hastaned edusunuyorum olumsuz yorumda cok duydum hastane hakkinda ama doktorda ersin beyi ve haluk beyi cok oneriyorlar