16+4 haftalık hamileyim bugün aynı sorunu ben de yaşadım akşam üzeri yaklaşık yarım saat sürdü şiddetli ağrı sol kasıktan karnın üstüne doğru yayılan türden bir ağrı sonra ağrı hafifledi durdu ara ara sızlama şeklinde ağrıyor sol tarafa uzanınca daha net hissediyorum ağrıyı şiddetli olmadığı için doktora gitmedim gece umarım bir sorun yoktur siz gittiniz mi doktora bu sebepten ötürü gittiyseniz doktor ne dedi normal mi acaba