kızlar selam, 40haftam dolmak üzere, dr acılış olmazsa önümüzdekı hafta için sünı sancıyı deneyecegını soyledı, ,2cı gebeligim ilk gebelikte 38hafta sonlarında suyum geldi diye mecburı sancı verdiler, ama açılış 2 parmaktan fazlayı bulmadıgı ıcın kesı atıb öyle cıkartdılar bebeyi, 8saat sonra dogdu , yıne o kadar acı cekmekten korkuyorum, dogum için yaptıgım hic bir egzersiz yürüyüş, hurma işe yaramıyor, siz neler yaptınız dogumun kolay başlaması için, kendi sancımın gelmesini çok istiyorum..((