defnem_ Kizlar merhaba kayseri de yasayip fakulte de dogum yapan memnun olan veya elestirileri olan varmi ??
cansumutluasyaaa defnem_ bana da çok iyi fakülte dediler ama bilemiyorum ki herşey muamma herkes farklı yapıda 🙄
baharayazz defnem_ bende aynı soruyu sormak istiyordum inş postun üste çıkarda görüp cevaplayan olur 🙏🏻
Ssa Bende kayseride yaşıyorum fakulteye hic gitmedim ama zaten ozellerde bile riskli olan gebelikleri direkt fakulteye yolluyorlar yani oranin doktorlarinin ilgisi nasil dogum sekli nasil bilmiyorum ama daha donanimli haliyle