Kızlar bugün baya baya karnımın düştüğünü fark ettim belli de oluyor hissediyorum da bu süreeden sonra ne kadar zamanda doğum olur bebeğin hareketleri genel olarak altta artık (37+2) yiz pazar günü acilden giriş yapıcam artık sancım var diye sezeryanlıyım 3.sezeryan olcak