Ezgiiiiia İyi akşamlar arkadaşlar 36+1 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı. 30.haftadan beri dinleniyorum. Neredeyse rahim ağzım 2 ye kadar düştü. İlaçlar ve fitille bu zamana kadar geldik. 34.te ilaçları doktor kesmişti. O zaman ki rahim agzımmmm ilaçlar sayesinde 2.8de kaldı ne kısaldı ne uzadı stabilll birsekilde soruverdi. Bugün doktor Bebek gelebilir hiç birsey yapamayız artık. Suyun sancın vs gelirse hastaneye git dedi. Yurt dışında yasıyorum burda hersey bir farklı🤦🏼♀️ Sizce Bebek ne kadar dayanabilir bunu Allah bilir ama böyle bir durum yaşayan var mı Haftası da iyi aslında. Sadece korkuyorum. sizlere danışmak istedim.
Deletedmom434 Ezgiiiiia 36+3’te doğum yaptım küvöze girmedik doğsa bile kilosu değil ciğer gelişimi,emme refleksi gibi faktörler önemli
Ezgiiiiia Deletedmom434 30.haftada ciğer geliştirici iğne yaptılar çok şükür. insallah Allah'ın izniyle sağ saglim alırım kucağıma... kaç kilo dogdu acaba
Mervenin Ezgiiiiia ben 28. Haftamda yarım cm e kadar düştü rahim ağzım korkmayın sonra dinlene dinlene 3 cm e çıktı ama bugün ağrılarm oldu kustum falan heralde açılma olmuştr gibi geliyomumarım olmamıştr ama🙏🏼😓
Ezgiiiiia Mervenin insallah canım simdi kaçıncı haftadasın. Allah yar ve yardımcın olsun insallah...🙏🏾