Yagmurdgny Kızlar şuan 38+4 üm geçen hafta ilişki yaşamıştım lekenlenmem gelmişti sorun olur mu acaba niye geldi o zamandan beri korkuyorum bir daha leke gelir diye başına gelen oldu mu ne yapmam lazım doğum başlasın diye de öneriyorlar gerçi 🤷🏻♀️
mavideniz9696 Yagmurdgny neden korkuyorsunuz ki 37. Haftadan sonra doktor korunmasız ilişki zaten tavsiye ediyor doğumu kolaylaştırıyor diye ve kanama da normal yani biraz bu aylarda
Yagmurdgny gokcekocyigiit doktorum normal dedi zorlanma tarzı bir şey olmuştur dedi ama bilmiyorum içime sinmedi bi korku oldu açıkcası