_sekerportakali Kızlar göğüsümde baya çatlamalar oldu nemlendirmeye rağmen kahverengi ve çok kötü görünüyor rengi beyaza döndüğünde göğüs kötü görünüyor mu çok üzülüyorum
Nzlcnclk _sekerportakali benim de oldu canım ama kremlerle geçeceğini zannetmiyorum lazer ile geçiyormuş doğumdan sonra artık bakıcaz çaresine
dunnobeck _sekerportakali Benim de göbeğimde olmadı ama göğüslerimde oldu. Krem sürmeye devam ediyorum, ilk fark ettiğim kadar kötü durmuyor hatta belli olmuyor bile. Beyaz tenli misiniz?
_sekerportakali dunnobeck buğday tenliyim 32. Haftadayım ama 16. Haftadan beri çatlıyor be hala kırmızı örümcek ağı gibi resmen uzun uzun çok kötü görünüyor gözüme
dunnobeck _sekerportakali Kaşınıyorsa kaşımayın sakın. Kişiden kişiye değişir, ben beyaz tenliyim ve küçük göğüslüyüm normalde. Benim de mor mor çizgiler oldu ama dediğim gibi şu anda çok belirgin değil ben de 34.haftadayım. Lierac kullanıyorum göğüslerime