Burda 2 mayısta sezeryanı olan arkadaşlar vardı kızlar kimdi onlar ? Birde ben karnımı araç kapısına vurdum kapatırken çarptı 37.3 haftalığım ilk burduğumda 3-4 dk çok acıdı şuan bişi hissetmiyorum bebek de hareket ediyor fakat bişi olmusmudur böyle bişi başına gelen oldumu