Parinas Papatyam2608 35 mm oluyor. Bende detaylıya girdim bugün. Afi 65 mm yazıyor. Sonuçta da amniyonik sıvı normal yazıyor. Değer aralığı olsa sizinkini de yorumlardım da bilemedim azı çoğu ne bunun
Parinas Papatyam2608 rica ederim. İnternette 5 ile 20 arası normal diyor. Sizin 3,5. Az oluyor ona göre. Ama ölçtüğü noktada önemli kese uzunlamasına olursa falan değişir durum
Papatyam2608 Parinas galiba uzunlama çünkü 35 cm dedi bende başka doktora gittim özele o gayet iyi dedi suyu bu gittiğim devlatti bakmak istemedi galiba ilki ölü doğum olduğu için benşm
Parinas Papatyam2608 başınız sağolsun. Bence de öyledir. Su az olsa mutlaka anlıyorlar. İki doktor görmüş zaten sıkıntı olsa biri söylerdi
Papatyam2608 Parinas işte devletteki az dedi özelle gittim o gayet iyi dedi o yüzden kafam allak bullak oldu
Parinas Papatyam2608 he anladım. Ben ikisi de iyi dedi sandım. Bu kadar farklı nasıl teşhis koyabiliyorlar insanın aklı almıyor gerçekten. Ben yine özelin doğruluğu daha yüksektir diye düşünüyorum. Devlette yoğunluk oluyor ilgilenemiyor yeterince
Papatyam2608 Parinas Ayn bencede dün üzüntüden mahvoldum bugün üçüncü bi doktora gittim pda suyu gayet iyi dedi ben rahatladım şükür