Kızlar ben adet olmadım 1 ay gecikti neredeyse test yaptım negatif tarlusal kullandım normal adet oldum ama hala göğüs hassasiyeti var bende hamilelik olmaz sanmıyorum ama soğan kürü kullanıyorum arada bel ağrım var kullanmadan mi ya varsa diyorum ama regl oldum olmaz yani ama bu göğüs hassasiyeti ne ?