Mery87 Kızlar merhaba, 37+3 haftalığız, 3 Mayısta normalde sezeryana alınacağım sağlık sebebiyle fakat depremden çok etkilendim sancılarım başladı ufak ufak normal midir? Doktora ne zaman gitmem gerekir? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
danla2711 Mery87 ay doğumu yakın olan bütün hamileler olarak hepimiz sanırım dünden çok etkilendik benimde dünden beri kasılma tarzında ağrılarım oluyor bütün gece karın ve kasık ağrısı çektim sabah bi ara bacağıma belimden ağrı vurdu ayağımın üstüne basamadım şimdide bel ağrım ufak tefek sancı tarzında sızlamalarım oluyor anlayamadım bu nasıl birşey yani ne tam süre tutabiliyorum ne de neremin ağrıdığını anlayabiliyorum sanki sancı vücudumun her yerinde geziyor göğüslerimden karnıma karnımdan belime kadar öyle arada dolanıp duruyor
Ysmnzel Mery87 ben adet ağrısına benzer gibi hissediyorum kasıklarımda ara ara oluyor.hepimiz çok etkilenmişiz Allah içimizdeki korkuyu alsın bir daha yaşatmasın. Yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek yarın bende 37. Haftaya giriyorum. Deprem olduğu gün bebeğim hiç yerinde durmadı sürekli bç o tarafa bi bu tarafa sizde de öyle miydi
Mery87 danla2711 daha iyi anlatılamazdı aynı duyguları yaşıyorum. İdrarımı uzun süre tutmak zorunda kaldım, WC bulamadığım için ondan mı oldu bilmiyorum.
danla2711 Mery87 merhaba doktoruma sordum ben dün panikle aniden hareket edip korktuğun için ağrıların kasılman çok normal belden bacağına vuran ağrı için 1 tane parol içebilirsin dedi birde üşütmüşüm sanırım dışarda çok durduk o yüzden ağrılarım çok normalmiş doktorumla konuşunca biraz daha rahatladım sabaha kadar geçmezse bana gel muayene edeyim dedi zaten cumartesi günü kontrol ve nst var bakalım inşallah bir problem çıkmaz 🤲♥️ sen nasıl oldun
Mery87 danla2711 çok sağol canım, çok şükür şimdilik durdu iyiyim. Uzun süre tuvalete gidememekten oldu muhtemelen ama korkuttu. Hiç tecrübesi olmayınca insanın en ufak bir şeyde panik oluyor. Etrafımdakileri de panikletmek istemiyorum
Mery87 Ysmnzel benimki hala öyle, çok etkilendi. Çok kastı kendini o gün. Uyutmadı. Her vurmasında deprem sandım resmen bedenimi sallıyordu
Mery87 Ysmnzel bu akşamkinden sonra yine fenalaştım ben. Gidip bir sakinleştirici yaptırayım diyorum ama hamileyim diye kesin yapmayacaklar😞
annesiningunesi_ Mery87 ya stres korku da yok ama deprem olunca bir anda karnimdaa kasilmalar basliyor. Hic telasim olmuyor gayet sâkinim ama bir anda kasilmalar basliyor deprem olunca. Cok degisik