Kader_44 Kızlar 36 haftalık hamileyim iki gündür ara ara sancılarım oluyor bugün hastaneye gittim nst de sancım çıktı doktor çok sancın olursa gel dedi bu haftada sancı çıkması normal mi sizce doğum erken mi olacak ?
Nilayy95 Kader_44 canınızı sıkmayın sancı olsa bile ablam iki gebeliğinide 36.haftada yaptı kuvöze bile girmediler şükür
hamcokelek33 Kader_44 benim 34-35. Haftalardan beri çıkıyor en son geçen hafta 36. Haftada 80e varan sancım çıktı ebe kız bile şaşırdı ve işin tuhafı ağrım da yoktu. Ama düzensiz olduğu için doktorum önemsemiyor hatta iyi bişey olduğunu söyledi. Sütün erken gelir dedi. Gün içinde de ara ara regl sancısı gibi sancım oluyor
Sevdapl Kader_44 ben de 36+2 yim bugün sancım çıktı. Tekrar Nst istedi yine sancı çıktı. Eve git bol su iç dinlen dedi. Yarın tekrar Nst ye gireceğim.
ceyda_bozkurt0 Bende sat a göre 36+4 üm bebeğe göre 37+3 üm benimde iki haftadır sancım çıkıyor ama normal dedi doktorum bugün gittim bugünde çıktı hatta açıklık kontrolü yaptı açılmam yok bebekte çok şükür iyi gayet normal bence sonlara yaklaştık artık
Kader_44 ceyda_bozkurt0 ben hastaneden eve geldim sancılarım artmaya başladı eşim de evde yok görevde ne yapacağım bilmiyorum
Kader_44 Sevdapl ben eve geldim sancılarım artmaya başladı korkuyorum eşim de evde yok görevde tek başımayım
Balbebek012 Kader_44 normal annesi merak etme sen ye iç keyfine bak bebiş de gelmek isterse gelsin haftan büyük
Kader_44 Balbebek012 valla içimi rahatlattınız teşekkür ederim 🙏🏼 daha erken mi acaba bir problem olur mu diye düşünüyordum