Hiç-bir baş bel ağrısı yaşamadım belki kişiden kişiye değişir ama çok konforlu bir doğum geçirdim ameliyattan sonra epidural belinizde takılı olduğu için ağrınız oldukça oradan ilaç veriyolar ama anında hafifliyosunuz hiç korkmayın şuan tekrardan hamileyim ve doğumun yine aynı şekilde olacak 😊
PelinOuzhan