Yagmurrr 2 kere oldm sezeryan özellerin devletin dikişleri farklı ablam devlette oldu dikişler hem büyük hem belirgin ben özelde oldum ikisinide yok denicek kadar ince bir çizgi dier doğumumda aynı yerin hizasından bir tıktan az yukarda ama nerdeyse aynı yerden gibi estetik dikiş diyorlar yapıştırmamı ne