Masalseyhan Merhabalar benim bat 28-29 ve hic belirtim yok 1 hafta once kask agrisi ara ara olmustu. Bide adet olmadan 7-10 gun oncesinde goguslerim hassaslasr cok agrirdi oda yok. Gogus agrimamasida bir belirti olabilirmi acaba
Mgsh Masalseyhan batlarımız aynı kasık ve göğüs sızısı ve çok affedersin gaz belirtilerini yaşıyorum dün gece de başlayan bi bel ağrısı başladı Birde Elime ayağıma çok sıcak basıyor neden olur bilmem yumurtlama sonrası 12 gün daha dolmadı test ypmak için sabırsızlanıyorum bakalım bu ay inş olur:)
Xhal Benimde 5 gün var görünüyor takvime göre gazım oluyor bide adet ağrısı gibi, batmam da çok oldu bu ay hep hasta gibiyim , ne olacak bilmiyorum ama belki yarın sabah test yaparım , akşam yapılmıyor dimi test
Masalseyhan Xhal sabah yapılıyor genelde ilk idrarla ama erken diye düşünüyorum bennya beklemek istiyorum
nyx Benim de hiç belirtim yoktu bu ay belirtim niye yok falan diye söylenirken gebe olduğumu öğrendim
nyx Masalseyhan regl öncesi göğüs hassasiyetim oluyordu ama gebeliğimi öğrenmeden önce hiçbir belirtim yoktu. Birkaç gündür de göğüslerime dokunamayacağım kadar hassasiyetim var. 30-35 günde bir regl oluyorum o yüzden ya reglimin ilk günüydü öğrendiğimde ya da 5 gün vardı emin değilim ondan