Yengec07 Kızlar selam, rahim ağzı yarası olanlar ne gibi şikayetleriniz var? Kasıkta /lenfinizde ağrınız oluyor mu, gebe kalmada zorluk yaşadınız mı? Adet miktarınızda azalma var mı ? Tedavi oldunuz mu? Dondurulması mı önerilir gebelik isteyenler için ?
yesildeniz_ Yengec07 smear testi verdim nevatif negatif çıkınca doktorum bir şey yapmaya gerek yok dedi. Fitil kullanmıştım iltihap geçince o yara da iyileşir demişti. Egzama gibi bir şey oluyor zararı yok demişti
Yengec07 Cerenia bişey yapmadım henüz.. hpv testi verdim direk, negatif çıktı, nasıl geçicek bilmiyorum..
Yengec07 yesildeniz_ fitil bende kullandım 2 günlük, kanama yaptı ,sizde oldu mu Dondurmayı öneriyor mu doktor
yesildeniz_ Yengec07 trivag diye bi fitil kullanmıştım gün aşırı kullanmıştım. İçinde üç tane oluyor. İki kutu kullanmıştım iltihap sökülünce smear vermiştim. Kanama falan olmamıştı bende. Zaten adet olamadığım için gitmiştim doktora iltihaptan dolayı olamamışım. Smear temiz çıkınca herhangi bir müdahale yapmaya gerek yok demişti tüp bebek doktprum. Yaktırma dondurma onlar boş işler demişti
Yengec07 yesildeniz_ adet miktarını da azaltıyor değil mi ? Benim 1-2 gün sürüp bitiyor ama bende akıntı çok gelmiyor normal hayatımda
yesildeniz_ Yengec07 benim adetim 10 gün sürüyor tam adet günümde sarı akıntı başladı 10 gün boyunca sarı akıntı şeklinde devam etti pembe-kahve bile olmadı diyebilirim. Muayeneden sonra kahverengine döndü 1-2 gün sonra bitti diye hatırlıyorum. Fitilden sonra normale döndü