Ednmz Merhabalar 7+3 günlük hamileyim. Sabah silerken hafif pembelik gördüm gündüz de eser miktardaydı. Pazartesi kontrolüm var şimdi gitmeli miyim?
minikbebegim06 Ednmz gitmelisin tabii ki gebelikte her türlü kanama ve lekelenme risk olarak görülür bekleme
Ednmz Kalp atışını duymamıştık ama bebeği görmüştük geçen muayneye gittiğimde. Yarın inşallah kalp atışını duyarız diye düşünüyorum
Ednmz momBg muayene etti alttan ve ultrason dan baktı sıkıntı yok kırmızı kanama şeklinde olursa hemen gel dedi şuan bile kahverengi kahverengi hala geliyor aslında ilk gebeliğimde de böyle olmuştu
1melekannesi3858 momBg canım.sen mutlaka tekrar doktora git çünkü bende problem.yok cok şükür lekenme felan
1melekannesi3858 momBg bide sen adetin 11 geçince kan vermişsin 210 çıkmış baya düşük Bi değer ile öğrenmişsin ben kendime diyordum ben 5 gün gecikme ile 149 ile öğrendim
momBg 1melekannesi3858 bugün tekrar beta için gideceğim zaten çok kötü durumdayım psikolojik olarak doktorum şuan İstanbul değil pazartesi mecbur randevum
1melekannesi3858 momBg hayırlısı olsun hakkımızda inşallah canım.ya hamilelik zaten ayrı.bi psikoloji