33+4 haftalığız. 3 gün önce aslında bir hareket azlığı/ güçsüzlüğü hissetmiştim dönmüştür yeri daralmıştır vs diye düşündüm daha da kontrolüme vardı ama içimden doktora yazmak yerine bir gitmek geldi erken gittim giderken de boşa evhamlandım yine kesin dedim .. Ama boşa değilmiş. Evet hissiyatın doğruymuş Bebeğin suyu azalmış sınırda dedi mm de söyledi ama o an şokla unuttum . Erken doğuma alabiliriz biraz sıkı takipte olcaz dedi havuc suyu bol su iç dedi . Ama cok endişeliyim hareketi zaten güçsüz zorla hissediyorum nasıl hareketlerini takip edeceğim 😔 7 kere hissetmen yeterli dedi . Basına gelen var mı ? Ne zaman doğum yaptınız ? Nasıl takip ettiniz vs ?