Sevgili anneler merhaba,
Benım ikinci gebeliğim bir tane oğlum var oğlumda çok ekşi tuzlu aşermelerim olmuştu ilk bir ay ara ara bulantılarım oldu sonrasında rahat bir hamilelik geçirdim. Bu ikinci hamileliğim lu an 9 haftalık mide bulantısı tiksinme yaptıgım yemekleri yiyemiyorum alırım uyku hali oldu her gebelik birbirinden farklı diyorlar bir uzman dinledim aşermeler cinsiyet belirtisi değildir diyor sizin ne yönde oldu belirtileriniz ve cinsiyet hurafelerine göre mi çıktı bebeğinizin cinsiyeti