Adaklc6 24+4 , temmuz sonu ağustos başı gibi olur muhtemelen, haftaya alışverişi toptan yapıp bitirmeyi planlıyorum henüz bir şeyler almadım bir iki zıbın dışında 🌸 ilk oğlum 2,5 yaşında bütün büyük eşyalar ıvır zıvır şeyler zaten fazladan var sadece kıyafet biberon alışverişi yapıcam 😍 yenidoğan döneminden hiç kıyafet ayıramamıştım çoğu çöpe gitmişti maalesef 😂 29-30. hafta gibi de yıkayıp kaldırma işini bitiririm, oğlumda da doğum çantam 32 de hazırdı şimdi de o şekilde yapmayı düşünüyorum aksilik olmazsa