Aycan00 Benin Doğumdan önceki 4 gün adet ağrısı gibi ağrılarım olmuştu , Doğumdan 1 gün önce doktora gittim doktor dedi ki bebek hiç aşağı İnmemiş yürüyüş yapmazsan normal doğuramazsın, ben de o gün toplam 3 saat yürüdüm , yürüdükçe kaşık ağrım oldu , Ağrı oldukça daha çok yürüdüm 😁 sabah suyum geldi ve Bebişim doğdu 🤗 darısı başına 👶🏻