Cansel hayırlı doğumlar diliyorum sana inşallah güzel bi şekilde doğur ve al bebeğini kucağına 🙏🏻 Bana da 8cmden sonra suyum patlamadığı için onlar patlattı doğum hızlansın diye biraz da suni verdiler ama zaten son aşamaya gelince bütün o ağrılar birbirine giriyor tek düşündüğün o baskıda bebek gelmesine odaklanman hissediyorsun çünkü 👼🏻🤗