Kontrolden geldim eve şimdi bebeğim 11mm olmuş makine kötü boyutu bi 6 haftalık ölçtü doktor 10 gün önce 6 haftalıktı zaten diyince tekrar ölçtü bu sefer 7+2 dedi. Aslında 7ye 3 ama olsun neyse. Kan verdim ve bana başka hastaneden randevu almamı söyledi detaylı usg ikili test için. 7. Haftada erken değil mi bunlar için? Bir de vajinal mi bakıyorlar detaylıda