Hilalgc benim 8 gün geciktiğinde kanda 109 çıkmıştı. Sata göre şu an 8+4 olmam gerekiyor ama ama 6+6 yım geç döllenmeymiş. Doktorum 12 gün ileri attı adet tarihimi. Ama doktora gittiğin gün karından mı baktı belki vajinal baksa keseyi görürdü. Bende adetin 8.ci gün geciktiğinde gittim alttan baktı üstten baktı sadece alttan rahim kalınlaşmış diyip şüphelenelip kan testi aldı.pozitif çıkınca da Ondan 10 gün sonra bizi çağırdı ancak vajinal şekilde keseyi gördü. Yani merak etmeyin görünür