queenanne1 doktorlarin anneleri korkuttuklarina dair bilimsel bir arastirma yapilip kanitlanmis olan bi durum varmi? Yoksa bir kac anneden duyup sizin genellemeniz mi? Gonderi sahibine ozel olarak yazmaksa niyetiniz mesajla bildirebilirsiniz. Umumi alanda herkes cevap verme hakkina sahip olan bir platformdasiniz. Normal doguma karsi oldugum kanaatine nerden vardiniz? Sezeryan icin yaptiginjz elestiriye cevap vermemden cikarttiysaniz eger, on yargilarinizi hayatiniz icerisinde bir kenara birakmaniz gerektigini tavsiye edebilirim size. Kulaktan dolma fikirlerle, hic bir arastirma ve altini doldurmayacak fikirlerle, 5 cayinda yapilan sohbetlerle fikir verilmez. Tabiki herkes kendi tercihini kendi yapar. Amac saglikla bebege kavusmak ha o yolla ha bu yolla. Yorum yaptiginiz kisinin doktorunu birebir tanimadan, birebir yasadigi sikintilari bilmeden direkt sezeryandan vurmak klavye uzerinde yazilanlari okumanizdan kaynaklaniyo sanirim. Neyse allah isini rast getirsin. On yargilarinla 5 cayindaki dedikolarinda mutluluklar sana 🌸