Kelebegimmm Yarın ilk kez doğru dürüst ultrasona giricem.çok heyecanlıyım.6-7ci haftalardA olmam lazım.geç döllenme.ama progesteron değerim 0,5 çıkmıştı fitil kullanıyorum 2 haftadır.kötü bişeyle karşılaşmakdan korkuyorum😞ama bide böyle bişey var progesteron değerinin aşağı olması sorunsa 2-3 ay önce ultrasonda yumurtanın çatlama zamanı çok güzel demişdi.değer bu aradamı düştü ne oldu🤷🏻♀️
Zeyna0607 Kelebegimmm canım bilgim Yok konu ile alakalı ama potsun yukarda kalsın inşallah hayırlı haberler alırsın