Papatya85 hastaneden bilgi vermiyorlar canım direkt internetten doktor isminle bulup muayeneyi arayabilirsin yoğun filan olur boşuna uşaktan gelip sıkıntı yaşama,bizim doğum içinde fotoğrafçısı süsü püsü şerbeti bebek kıyafetleri vs paket halindeymiş toplam 9000tl ama zam geldiyse bilemiyorum,tekil gebelikte doğum ücreti ne kadar bilmiyorum hiç,muayene ücreti 500tl veriyoruz bi sonraki kontrol belli bir zaman aralığında ise para almıyor,muayene uzun sürüyor epeyce tek tek bebeğin herşeyine bakıyor annenin beslenmesinden tut tansiyon kilo şeker vs hepsinle ilgileniyor,aklına ne gelirse çok rahat soru sorabilirsin,32.hafta biticek ben hala soru listesi ile gidiyorum tek tek soruyorum,cd fotoğraf 4boyutlu fotoğrafta veriyor,eşim ayrıca videoda çekiyor hiç birşey demiyor,çok pozitif çok olumlu bi doktor,besmele ile başlıyor maşallah 🧿 nazar değmesin diye söylüyor devamlı benim çok hoşuma gidiyor bu maneviyat yönü,Perinataloji Doktoru olduğu için ücretleri genelde pahalı oluyor,aklına takılan birşey varsa sor gene,çok uzun yazdım kusura bakma olur mu..