Crazy_piremses
Arkadaslar, miyomu genelikte dejenere olanlar var mıdır? Ya da bu konu hakkında bilgisi olan? Dejenere oldu ve peceteye kan geldi progestanı gunde 3 kere kullanıyorum? Doktorumuz bir problem olmayacagını soyledi cunku yerleşim yeri farklı ama kanama oldugu icin biraz tedirgin olduk. Yorumlarınızı bekliyorum