Ceydaaas1 Kizlar kirpigimin dibinde ve gözümün alt kısmında arpacık çıktı inanılmaz kaşınıyor kızardı ve yaşariyor evde yapıp kısa sürede çözüm olabilecek bir tavsiyeniz var mı
staRmama Ceydaaas1 belki inanmazsın ama alyansını sür oraya hemen iniyor 😂 ben çocukken annem hep yapardı bunu ve geçerdi
Ceydaaas1 staRmama ya daha çok enfeksiyon kapmaz mi ben alyansimi sürekli takiyrum çünkü heryerde benimle