Ayssennuur12 Merhaba arkadaşlar bu 2.hamileligim 6+3 ettim bugün tahlil verdim tsh 36 çıktı daha doktora gitmedim bilgisi olan var mı ?normalde tiroid rahatsızlığım yok
Ceku256 Ayssennuur12 36 TSH için çok yüksek diye biliyorum benim 3,4 ile ilaç başlandı. Dahiliyeye görün bence bi. İlaçla kontrol altına alıyorlar. Gebelikte 2,5 üstünde istemiyoruz demişti benim doktorum
Ayssennuur12 Bugün doktor ultrasonla baktı kalp atışı duyuldu kese görüldü Tahlil sonuçları çıkınca 10 gün içinde gel dedi
Ayssennuur12 Yarın gideceğim insaAllah Önceki gebeliğimde 7 ye cikmisti kontrol altında alınmıştı ama 36 yi görünce bende tekrar tekrar bi baktım
Ceku256 Ayssennuur12 evet benim de normalde yok ama 4 farklı doktora danıştım hepsi gebelikte yükselebiliyor dedi. Bebeğin beyin gelişimi için çok önemliymiş TSH yüksekliği. Muhakkak kontrol altına alınması lazım gebelik boyunca
Ceku256 Ayssennuur12 bide dahiliyeye görünebilirseniz boğazdan bi ultrason çekerler kafanızda soru işareti kalmaz