NiLayY3506 @Sermec27 @ZeynepDuru17 bütün herkes erkek derken siz kız dediniz teşekkür ederim kızım oluyo 😊🫠🤍🌺❤️)
ZeynepDuru17 NiLayY3506 teşekkür ederim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim 🥹🤲💖 duanda benide unutma
BebegimVeBenn_ BirAnneikibebek0 kahramanmaraştamısınız acaba akademi hastanesi yazıyorda ultrason kağıdında benimkinin aynısı 🌸
NiLayY3506 bgndgd Teşekkür ederiz 😊 oğlumda da özele gidiyoduk ama 4 sene önce bunlar yoktu şimdi her gittiğimizde 4 boyutlu görebiliyoruz 🤍
Ftmnrrrr ZeynepDuru17 yaa 7 haftalık attigimda da erkek dediniz şimdi de inşallah sağlıkla gelsin. Cinsiyeti öğrenince haber ederim size 💞
Zynpgkcy9 Bizde 17+3 ama randevu bulamadığım için öğrenmeye gidemedik 11+5 olan ultrason görüntüsü var onu da ekleyemeyi beceremedim bu gidişle doğunca ögrenicez biz 😂
BebegimVeBenn_ BirAnneikibebek0 12+3 haftalığız bizde Dün gitmiştik bizde kontrole saat 10 da idi randevumuz 🤗
BirAnneikibebek0 BebegimVeBenn_ Benim de pazartesi kontrolüm var daha bi tahmin söylemedi yanılabilirim dedi hayırlısı bakalım ne dicek,sizin bebişe bi tahminde bulundu mu