Kızlar ben bekarkende yumurtlama günlerime yakın kanamam oluyodu 3-4 gün. 3 aydır olmadı şimdi gene oldu bizde bu gece eşimle değerlendirmiştk. Acaba yumutlama kanamasımı yaşıyorum? Bide gece değerlendirdik yumutlama olsada tutarmı acaba çünkü bu günü değerlendiremicem😔