Ozlem93333 içiyorum, doktoruma da bunu sordum sigarayı ilk öğrendiğim anda bıraktım ama canım inanılmaz kola istiyordu 😂 doktorum kola normalde de yararlı birşey değil sonuçta ama canın çok istiyorsa bi gün içiyorsan bi gün içme az tüket dedi 😂 zaten yarım bardak anca içiyorum içince, serbest bırakınca daha az içmeye başladım 😂