Yasemindemirtas Kızlar 1 aylık bebegimin gözüne yanlışlıkla flaşh patlattım. Bu ikinci oluyo. Vicdan azabı cekiyorum cok :( bi haber okuduydum bebek kör olmus bu yüzden :( bide yakından patladı. Bi sorun olur mu acaba :(
Nurrrrr Yasemindemirtas Canım İnşallah Rabbim meleğini yollar senin meleğinin yanına korkma insallah bol bol dua et annelerin duası kabul olur yanlışlıkla herşey olur 😘
Yorgunanne Kör olmasını duymadım ama abime küçükken çok yapılmış o zaman flaşlı fotoğraf makinaları vardı malum abimin gözünün biri hafif küçük dikkat et bidaha yapma bişey olmaz Allah’ın izniyle kimseyede izin verme
Yasemindemirtas Yorgunanne Hiç izin vermiyorum canım. Cokta dikkat ediyodum aslında ama. Ortama göre ayarlı kalmıs ikisindede. Cok korktum agladım bile bisey olcak diye. Kendimi çok kötü hissediyorum
Aysesare Yasemindemirtas çocuk doktoru asistanlığı yaptıgım dönemde 1.ayda kalça usg ve göz muayenesi için hastaları yönlendiriyorduk. 3.ayda ilk kez sizden duydum
031965 Bi kere daha olmuştu si mi hatta biraz tepki almıştı postun. Bence artık biraz daha dikkatli ol öncekinin istünden bir ay kadar geçti yanlış hatırlamıyorsam ama doktıruna sor bence bu sefer
Yasemindemirtas 031965 hayır daha. Önce böyle bi post acmadım. Ayrıca tepki alıncak bi durum yok. Kaza ile insan bile ölebiliyo. Kimse isteyerek yapmaz bunu.
Happymammy Aysesare bizim göz muayenemiz yarın kızım 19 günlük. Kalça ultrasonu için 1. Aya gün verdiler. Siz böyle söyleyince bizimki niye erken oldu diye şaşırdım.
Yasemindemirtas Aysesare peki devlette mi çalıstınuz. Devlet hastanesi böyle yapıyormus. Arkadasımla aynı doktora gidiyorum. 50 gün için kalca usg si. 3. Ayda da göz muayenesi demisler
031965 Yasemindemirtas böyle bi post açılmıştı tepki almıştı onu söylüyorum ben bi tepki göstermedim size yani. Sizi karıştırdım o zaman daha önce de yapmıştım deyince sizi o kişi sandım. İsim hafızam yok. Size karşı bişey söylemedim anlayacağınız. Geçmiş olsun
Happymammy Yasemindemirtas aynen devlet 5. Günde muayene 15.günde göz 30. Günde kalça usg istedi sanırım anca 19.günde boşluk vardı o güne vermiş
Aysesare Yasemindemirtas özel hastane de çalıştım ama farklı özel hastane de çalışan arkadaşlarım da aynı şekilde yönlendirdiğini biliyorum 3.ay diyince ben baya şaşırdım doğrusu
Yasemindemirtas Aysesare Allah allah ya. Burdakiler neden öyle söylediki . Hatta baska bi arkadasıma bi hastane 1. Yasında yapcaz demis.
Yasemindemirtas Nurrrrr çok doğru diyosun canım. İnsan cok tedirgin oluyo :( Valla elim ayagım bosandı. Buraya yazdım ki belki içim rahatlar diye. :( allah razı olsun.
Aysesare Yasemindemirtas devlet yoğun olduğu için belki o şekilde demiştir. Değişik bir sistemi varmış