Normal doğum istiyorum ama her an sezeryana dönme ihtimalimiz var. Sezeryan olursa epidural mi daha iyi olur yoksa spinal anestezi mi siz hangisini yaptırdınız? Yan etki olarak baş ağrısının sonradan migrene bile cevrildigini soyleyen var. Epidural yaptıranlar da iki yıl sonrasında sırt bel ağrıları yaşamaya başlıyormuş. Bunları duymak beni çok korkutuyor. Sizde böyle sorunlar oldu mu bana yardımcı olur musunuz