31 martta lekelenmem oldu ama 2 nisanda tam kanamam başlamıştı regl oldum, 28 nisan beklenen adet tarihim. 23 nisanda test yaptım böyle gözüküyor, sizce var mı 3 ay önce ilk hamileliğimi yaşadım ama dış gebelikle sonlandı, aynı belirtileri hissediyorum [https://mutluresim.com/images/2025/04/24/1hqhZl.png](https://)