Anneonlime616 Merhaba kızlar benim bebeğim kış bebeği olucak kıyafet alırken kaç aylık almalıyım zıbın falan
dkjannsbd Anneonlime616 ben 0-3 aldığımda bile büyük gelmişti ayakları içinden çıkıyordu kg da iyiydi yeni doğan az al sonra 0-3 3-6 normal al canım