yeni_anne2 Mariam1 bunu diyen süper zeka kim çok merak ettim mide bulunması için illa hamıle mi olmak gerekiyormuş
babyandmomy__ Mariam1 gram bir şey anlaşılmıyor yazdıklarından saçma sapan bir yazı düzgün bir cümle kur ona göre yorum yapalım
MorKelebek54 Mariam1 anlamadim ki hic bisey ya. Bunu soyleyenlere de laf etmissiniz ama geri cevpa veririen masallah cok guzel de konusuyosunuz.
Mariam1 yeni_anne2 Nursemom90 onu bende biliyorum zaten süper zeka olmayi gerek Yok bence canlarım bende bunu demyi çalışıyorum 1 haftadir oyileyim çare bulamadım ki
yeni_anne2 yeni_anne2 hanımefendi siz iyi misiniz benn size söylendi bu kelime sandım ve size bunu söyleyen süper zeka kim dedim insanın midesi sadece hamileyken mi bulanır dedim insana birşeyın kokusu tadı kötü geliyor midem bulandı dersiniz o anlamda söyledim
Mariam1 babyandmomy__ anlamiyiorsaniz yazmayin zorla mı ya bukadar sanki türküm Türkçem bu kadar bu ara insan gibi yazdım kimse de hakaret etmiyorum lütfen insanlara saiygi duyun ya
[silindi] Mariam1 kuzum yanlış anlamaları çok normal çünkü yanlış anlaşılıyor sonra sen ters cevap verince onlarda ters cevap veriyor yani kimse senin yanlış yazdığının farkında değil,nasıl yazıyorsan ona cevap veriyorlar
Mariam1 staRmama Gürcistan ama burada evliyim ama bu insanların bu şekilde yazmasına müsade edemem yane ben mi yanlış davranıyorum evet yanlış yazabilirim ama bu şekilde yapmazlar
Mariam1 staRmama herkese nasil davranacağını çok iyi bilen biriyim asker eşim oyile insanlara girip çıkiyorum ki kendini Allah zannederler üst komutanın eşleri
staRmama Mariam1 yazdıkların net anlaşılmıyor kuzum o yüzden yanlış anlayabilirler seni bende çok anlayamadım o yüzden sordum nerelisin diye
Mariam1 staRmama şanlı Urfa siz vala gerçekte oyile insanlar gördüm Kıbrıs’ta anlatamam yaşanır bir gün eşim birisine kavga etti işten dolayı onun karısı bende konuşmayı kesti
staRmama Mariam1 takma kuzum sen bol kitap oku ki Türkçen gelişsin. İnsanlar öyle yapacak bir şey yok maalesef
Mariam1 MorKelebek54 canm bazen biliyorsun telefon bıle değiştiriyor yazdıklarımı ona bazen dikkat etmiyorum evet yanlış yazabilirim anlamazlar da bu şekilde konuşması hiç hoş değil
Mariam1 staRmama okuma süper herşeyi anlıyorum ama yazmak Sıkıntı oluyor onlar benim dilim konuşun sorun suz diz çokerim okadar bı kelime bile zor derler
Mariam1 staRmama mesala bizde 33 alfabe var sizin noktalı alfabe bizde yok ve normal olarak ne kadar uğraşsam soyilemen çünkü ağz yapısı oturmuyor siz bizim dil tam olarak konuşmasıniz ayine şekilde
MorKelebek54 Mariam1 yani kimse size karsi oluksuz yoruk yapmamis ki. Siz iendiniz derdinizi anlatamamissiniz. Ceviriden iendi diliniz ile yazin turceye cevirsin onu buraya yazin bu kadar basit