Rslbse Kizlar 14 haftadayız rahim kısalması var dedi doktor ve yatmami soyledi bu durumu yaşayan varmi kanamam yok şükür
Haribo42 Rslbse benim kuzenim 1 buçuk ay yattı hatta 2 ayy diyebilrim ama hiç bi is yapmadı ilk çocuğuydu bi hafta annesinde bi hafta kaynanasında kalarak idare etti
Bitterinannesi Gunaydin hanimlar ayni sey degil ama bende siddetli kasik agrilarindan gittim doktora 9 haftaligim kesenin altinda kanama odagi var dedi serum falan verdi ilac verdi ciktik ama surekli yatacaksin falan da demedi hala agrilarim var gittigim doktor nobetci doktordu kendi doktoruma ulasamadim basina gelen var mi acaba