Arkadaşlar merhaba Bilkent şehir hastanesine takipli annelerimiz varsa gebe okuluna gitmelerini şiddetle tavsiye ediyorum hem çok eğlenceli hemde herhangi bir korkunuz aklınıza takılan bir soru varsa her türlü yardımcı oluyorlar. Ayrıca doğum sonrası tek kişilik oda imkanı da sunuyorlar. Malum gebelik süreci biraz stresli geçiyor ben çok memnun kaldım bir nebze de olsa size faydam olsun istedim muayene gidince gebe okuluna muhakkak uğrayın 🤍
Buarada 38+2 deyim sizde durumlar nasıl