Birmelekanesii Kızlar iki gündür belim ağrıyordu bugün de kasık ve bel ağrısı var sizce normal mi yoksa acile bi görünmem gerekiyor mu?
Selenavci63 Birmelekanesii 10+3 bende canım sağ kalçamın üstü belim aşırı ağrıyor kasık agrım yok ama fazla olmadığı sürece kaşık ağrısı normal
Birmelekanesii Selenavci63 belim bayag agrıyor ama kasık çok degıl rahatsız ediyor beni bebeğe bişey olur diye korkuyorum