Kızlarrr, adetimi bekliyorum, transfer olacağım inşallah. Dün kontrolümde doktorum rahmime bir sıvı jel enjekte etti. Bu hem rahim duvarını kalınlaştıran ve bebeğin tutunmasında etkisi olan birseymiş . Adını söyledi ancak aklımda tutamadım. Ama dediğime göre bazı kanser tedavilerinde bile kullanılan bir jelmiş hücrelere iyi geliyormuş bunu yaşayan veya transfer öncesi bu tarz şeyler deneyimlediniz mi?