Kızlar merhaba 🙋♀️
38+4 günlük olduk biz. Bugün akıntım vardı temizlerken peçetede ufacık kan gördüm. Tekrar peçete ile kontrol edeyim dedim sıvı sümüksü şeffaf renkteki akıntıda damar gibi incecik kan vardı. Şimdi takip ediyorum 2 saat oldu kan man yok. Sizce bu nişan mı? Ne yapayım doktora gitmeli miyim?