Kızlar benim eşim hastaydı grip di ateşi falan yoktu, 4. gün annesinde kaldı tabi ara ara eve üstünü falan değiştirmeye geliyordu. Sonra iyileşmesine iki gün kala yine maskeyle evde kaldı. Kızımla hiç temas etmedi ama onun dışında kızımı kimse de görmedi uzun bir süre, kızımın birdenbire ateşi yükselmeye başladı kanında enfeksiyonu çıktı, ve ilaçla düşürdük doktora gittik doktor influenza ilacı verdi. Ateşi devam ederse başlayın dedi, ama ateş dışında bir belirtisi de yoktu kandaki enfeksiyon dışında. Üç gün falan ateşi sürekli ilaçtan sonra tekrarladı ilacın etkisi geçti ateş başladı biz de dün ilaca başladık, şu an 12 saat falan ateşi çıkmıyo çok şükür ateş düşürücü kullanmadım en son ki ateşinde verdim şu an çıkmadığı için vermedim. Yani benim aklıma takılan başka bir bulgusu da yok influenza olabilir mi? İlacı kullanmaya başladıktan sonra ateşi daha iyi gibi kızım 4 aylık ilacı kullanırken herhangi bir ekstra bir şey yaşamak yerine ateşle birlikte hastalığı geçer değil mi yani ben bilmiyorum da endişeleniyorum da