Kızlar selam, bu ay ilk kez övülasyon testi kullanmaya başladım bi çoğunuz innovito iyi dediniz onu aldım her gün sıvı alımını 2 saat öncesinden kesip aynı saatte test yapıyorum yalnız, yaptığım testlerde t çizgisi neden bu kadar silik? Hepinizin testlerine bakıyorum neredeyse t çizgi de koyu görünüyor yumurtlama gününde kontrol çizgisi kadar kopkoyu okuyor test markasına göre değişkenlik mi gösteriyor bende bi sorun mu var kafam karıştı bilenler yazabilir mi 🥹
