Hyrydnc42 demekki kan pıhtılaşması tehliken varki doktorun kullan diyo , zaten kullanılmadığı için kürtaj veya düşük oluyo ilk gebeliğimde geç başlandığı için iğne tedavisine bebeğim karnımda öldü ve kürtaj oldum şuan 2. Gebeliğim ilk adetim bir gün geçtiğinde doktoea gittim ve iğneye başladık, 3 ay kullandım sonra testlerim yapıldı bıraktım ama 9 ay kullananda çok var, şuan 8 aylık hamileğm bebeğim o iğneler sayesinde sağlıklı