Masal2021 bende ikinci oğluma hamileyken vajinal usg de bebegin kalp atışına bakarlarken çikolata kistimin olduğunu öğrendim çok şükür sagliklica kucağıma aldım o zamana kadar hiçbir belirti ve sıkıntı yaşamamıştım adetimle ilgili . Hamilelik çikolata kistinin düşmanı derler adet görmediğimiz için kuculup yok olurmuş henüz kadın doğuma kontrole gitmedim ne durumda bilmiyorum ama inşallah kaybolmuştur. Sizde bir sorun öğrenin ne kistiymis