Salihanur12 bir tur mu acaba? Benim bebeğim doğum başladıktan sonra 2 tur dolamış kanaldayken zaten doğmadı da 24 saat suni sancıya rağmen sezeryan istedim yalvararak doktor aldı ve bebeği çıkardığında gördük iyi ki istemişsin kordonu dolamış doğardı ama 3 gün sürerdi dedi. Tabi senin böyle olacak değil benim açılmam olmadı olsaydı doğardı sanırım kalp atışında vs sorun olmamıştı doktor daha bekleme taraftarıydı yani